Internetski marketing i brendiranje
Digitalni marketing nije budućnost – to je sadašnjost.
Ovaj program osmišljen je za sve koji žele razviti praktične vještine i steći znanja iz područja digitalnog marketinga i izgradnje brenda. Namijenjen je pojedincima i profesionalcima koji žele unaprijediti svoje karijere ili poslovanje koristeći moderne alate i strategije za promociju na internetu.
Uvjeti za upis
U program za stjecanje djelomične kvalifikacije internetski marketing i brendiranje mogu se upisati polaznici koji imaju završenu četverogodišnju školu.
Troškovi programa u potpunosti su pokriveni HZZ vaučerima!
Trajanje i način izvođenja nastave
Program obrazovanja za stjecanje mikrokvalifikacije internetski marketing i brendiranje provodi se redovitom nastavom u trajanju od 225 sati, uz mogućnost izvođenja programa na daljinu u realnom vremenu. Ishodi učenja ostvaruju se dijelom vođenim procesom učenja i poučavanja u trajanju od 77 sati, dijelom učenjem temeljenim na radu u trajanju od 84 sata, a dijelom samostalnim aktivnostima polaznika u trajanju od 64 sata. Učenje temeljeno na radu obuhvaća rješavanje problemskih situacija i izradu konkretnih radnih zadaća u simuliranim uvjetima.
|
Kompetencije koje se programom stječu
- razlikovati specifičnosti kanala digitalnog marketinga
- odrediti pravilnu društvenu mrežu ovisno o proizvodu i/ili usluzi
- pripremiti ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti
- izraditi oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga
- pratiti učinak oglašavanja
- stvoriti uvid u poziciju konkurentskih proizvoda/usluga u odnosu na vlastite proizvode/usluge
- pisano i usmeno komunicirati slijedeći poslovne standarde u pisanoj i usmenoj komunikaciji
- voditi pregovore u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije
- samostalno koristiti suvremene informatičke alate za obradu tablica, teksta i prezentacija